Saturday, May 12, 2012

Saiful Apek Tuntut RM200.000 Dari David Teo



Saiful Apek Tuntut RM200.000 Dari David Teo? Yup….itulah kenyataannya, sejumlah RM200,000 dituntut oleh Saiful Apek kepada David Teo berikutan kegagalan pengarah tersebut memberikan pulangan kepadanya sejak filem Lady Boss dan Anak Mami dari tahun 2005.
Saiful Apek Tuntut RM200.000 Dari David Teo
Antara isu lain yang Saiful Apek perjuangkan ialah kegagalan David Teo dalam menyiapkan album nyanyian beliau yang telah ditandatangani pada tahun yang sama.
Baru-baru ini, Saiful Apek telah menggemparkan dunia hiburan dengan membuat tuntutan secara lantang kepada David Teo sejak kembalinya arwah Husni Mohd Rawi (Bob Kuman) ke rahmatullah melalui fan page dan twitter beliau.
Ahad ini, WebBerita difahamkan seramai 50 orang artis akan datang bersama Saiful Apek dengan dokumen yang lengkap dan mengadakan satu sidang akhbar bagi menunjukkan kebenaran yang selama ini dipendam oleh mereka. Untuk makluman, David Teo juga dikatakan telah membuat permohonan maaf berikutan isu salah faham terhadap penghinaan yang dilakukan oleh beliau kepada arwah Bob Kuman. Jadi, kita tunggu berita selanjutnya mengenai isu ini di Ahad nanti…

No comments: